Offerte aanvragen

Conversie Optimalisatie Specialist

Word online effectiever

conversie-optimalisatie-specialist

Krijg je veel bezoekers op je website maar heb je het idee dat je veel meer rendement uit deze bezoekers kunt halen? Als conversie optimalisatie specialist helpt VrijdagOnline je graag het verschil te maken.

Meer informatie

Conversie optimalisatie begint bij je bezoekers

Van de vele bezoekers op je website neemt bijna niemand contact met je op. Te weinig bezoekers dienen een offerte bij je in, bijna niemand meldt zich aan voor je nieuwsbrief en je productpagina’s worden amper bekeken. Hierdoor weet jij je doelen niet te behalen. 

Wil jij je online rendement verhogen? Dan is het tijd voor conversie optimalisatie (CRO). Wanneer je conversie optimalisatie juist toepast, leidt het tot betere resultaten zonder hierbij te investeren in bezoekersgroei.

De rol van een conversie optimalisatie specialist

Iedere conversie kun je zien als een losse doelstelling. Wil je bijvoorbeeld dat je bezoekers vaker een offerte aanvragen? Of dat meer bezoekers zich aanmelden voor je nieuwsbrief? 

Door conversie optimalisatie toe te passen behaal jij je doelen en kun je veel meer uit je website halen. 

Met behulp van onze conversie optimalisatie specialisten zullen jouw bezoekers meer gewenst gedrag vertonen. Zo kun jij je advertentiekosten effectiever besteden. Onze specialisten zijn analytisch sterk en zullen voor je onderzoeken wat de oorzaak is van de weinige conversies. 

Vervolgens doen onze specialisten een beroep op hun creativiteit bij het toepassen van verbeteringen op je website. De veelzijdigheid die conversie optimalisatie vraagt, hebben wij in huis.

Onze specialisten houden van efficiëntie

Om meer conversies te behalen kan het advies zijn om meer te gaan adverteren. Hierdoor weet je meer bezoekers naar je site te lokken. Maar zorgt deze toename van bezoekers ook voor een toename in het aantal conversies? 

Wij vinden het belangrijker om te kijken naar je efficiëntie. In andere woorden, zorgen meer bezoekers ook voor een hogere  conversieratio? Niet altijd. Dit lichten we hieronder toe.

Onze conversie optimalisatie specialisten houden van efficiëntie en zullen je adviseren om je conversieratio te verhogen. Een hoger conversieratio betekent een betere verhouding tussen bezoekers en het aantal conversies van deze bezoekers. 

Wil jij weten waarom conversieratio het belangrijkste cijfer is om het succes van je website uit te drukken?

conversie-optimalisatie-bureau

Je online efficiëntie verbeteren door te werken aan je conversieratio

Meer bezoekers zorgen zoals eerder gezegd niet altijd voor een hoger conversieratio. Stel, voordat je meer bent gaan adverteren had je maandelijks 1000 bezoekers op je website. Van deze 1000 bezoekers vroegen er 50 een offerte aan. 

Je conversieratio was toen: 50 offertes/1000 bezoekers x 100% = 5%.

Door meer te adverteren weet je de volgende maand 3000 bezoekers naar je site te krijgen. Van deze 3000 bezoekers vragen er nu 100 een offerte aan. Je hebt nu door meer te adverteren meer conversies gerealiseerd! Een mooi resultaat op de korte termijn.

Maar..Wij vinden het echter veel belangrijker om te kijken naar hoe efficiënt je bent. Want meer bezoekers en meer conversies klinkt leuk maar eigenlijk ben je minder efficiënt dan je vorige maand. Je conversieratio is namelijk gedaald:

100 offertes/3000 bezoekers x 100% = 3,33%.

Wij kunnen ervoor zorgen dat jij meer rendement kunt behalen zonder je aantal bezoekers te verhogen. Door het toepassen van een aantal aanpassingen op je website kun je op lange termijn een hoger conversieratio realiseren met hetzelfde budget. Zo wordt jij online een stuk effectiever!

Je conversieratio verhogen samen met een specialist

Nu even terug naar je bezoekers. Waarom haakt het gros van je bezoekers af nadat ze je website hebben gevonden en deze zelfs bezoeken? Er kunnen tal van redenen zijn waarom bezoekers besluiten om geen contact met je op te nemen:

  • Formulieren die te lang zijn
  • Onduidelijk Call-to-actions
  • Vage, niet natuurlijke teksten vol met clichés 
  • Langzame laadtijden

Om te bepalen welke aanpassingen er gedaan moeten worden voor een hogere conversieratio, kun je een conversie optimalisatie specialist van VrijdagOnline inschakelen. Er zijn namelijk meer dan 50 verschillende eigenschappen op je website die kunnen bijdragen aan een hoge- of lage conversieratio. 

Onze experts zullen je website onderzoeken en analyseren. Na deze grondige analyse worden de aanpassingen toegepast om jouw conversieratio te verhogen.

Aanpassingen die bijdragen aan conversie optimalisatie zijn bijvoorbeeld:

  • Heldere teksten geschreven aan de hand van het AIDA-model
  • Positieve reviews en het vermelden van certificaten (vertrouwen)
  • Opvallende call-to-action knoppen

Dus wil jij weten hoe je meer rendement uit je bezoekers kunt halen? Neem dan hieronder contact op met een van onze marketeers!

 

GRATIS whitepaper conversieoptimalisatie

Snel zelf aan de slag om je conversie te verbeteren? Download gratis onze whitepaper

Nog 2 beschikbaar

 





Conversie optimalisatie offerte

Als je het formulier hiernaast invult nemen we contact met je op om je uit te leggen wat we voor je kunnen betekenen, wat je hiervan mag verwachten en met welke kosten je rekening kan houden. Vervolgens sturen we je de offerte afgestemd op jouw situatie.

  • Geheel vrijblijvend
  • Toegespitst op jouw situatie
  • Tarieven en specificaties
  • Persoonlijk advies & maatwerk

Let op: We hebben deze maand nog plek voor slechts 4 opdrachten.