Umbraco Website

Wij zijn
digitale winst
ontwerpers

En de eerste € 5,- digitale winst krijgt jouw organisatie van ons. 

Digitale winst ontwerpers
Digitale winstontwerpers?

Digitale winstontwerpers?

Ja, alles wat wij doen, doen we om ervoor te zorgen dat onze klanten digitale winst behalen.

We hebben jou alvast de eerste € 5,- digitale winst gestuurd in de hoop dat je nieuwsgierig zou worden en via de QR code onze website zou bezoeken. Dat is blijkbaar gelukt. Nu hopen we natuurlijk dat je ons beter wilt leren kennen en het leuk zou vinden om eens kennis te maken. 

Over ons

Onze naam

Waarom VrijdagOnline? Bijna iedereen die we spreken stelt deze vraag. Wel, de naam 'Vrijdag' hebben we bedacht op een zonnige vrijdagmiddag op een terrasje op Texel in 2010. De naam heeft een positieve uitstraling (het weekend staat voor de deur, een succesvolle week is afgerond), klinkt snel (kunnen we deze vrijdag al online?) en is zeer gemakkelijk te onthouden.

Sinds 2010 zijn we enorm gegroeid. We hebben meer dan 2.000 organisaties geholpen, zijn al drie keer verhuisd en werken nu met een gezellig team van 10 specialisten vanuit ons hoofdkantoor in Groningen. Onze naam staat voor betrouwbaarheid en succes, en dat is precies wat we onze klanten bieden.

Producten
Wensites

Websites

Wij ontwikkelen de meest uiteenlopende websites. Van indrukwekkende corporate websites tot geavanceerde leadgeneratie platformen. Uiteraard allemaal voorzien van de nieuwste technieken.

Winkelwagen 40X40

Webshops

Wij ontwikkelen webshops die er fantastisch uitzien, goed converteren en bezoekers laten terugkeren. Uiteraard voorzien van een state-of-the-art e-commerce CMS.

Portalen

Portalen

Een klantportaal is een gebruiksvriendelijke omgeving waarop klanten, leden en collega's kunnen inloggen. Het resultaat? Minder administratieve kosten, meer efficiency en meer opdrachten.

Hoe we werken

Effectieve PRFT® tactiek

Met de door ons ontwikkelde PRFT® werkwijze zorgen we ervoor dat alle webdesign- en online marketing uitingen worden afgestemd op jouw product, markt en doelgroep. Lees meer

  • Stap 1

    Plattegrond

    In de plattegrond brengen we jullie huidige online situatie in kaart. Wie is je doelgroep, wat zijn je USP's, wat gaat er online wel goed en wat niet. Waar is de online winst te behalen?

  • Stap 2

    Route

    In dit onderdeel beschrijven we waar we samen online naar toe willen. Wat willen we concreet bereiken en wanneer willen we daar zijn. Met SMART doelstellingen zetten we samen de route naar een succesvolle online strategie uit.

  • Stap 3

    Formule

    De huidige en gewenste situatie zijn bekend. In de formule fase bedenken en beschrijven we de online ideeen om de geformuleerde doelstellingen te gaan halen. Denk aan kanalen, vormgeving, functionaliteiten en content.

  • Stap 4

    Techniek

    In de techniek fase onderzoeken, ontwerpen, ontwikkelen en bouwen we de functies en mogelijkheden die we bedacht hebben. Het uiteindelijke resultaat wordt duidelijk zichtbaar in een solide online presentatie.

Consultant Matthijs Portret

Meer weten? Neem contact op

Matthijs Stasse

Wil je meer weten over hoe we online winst voor jouw organisatie kunnen behalen? Ik vertel je er graag meer over.