Lid worden, aanmelden op activiteiten en bulk e-mail
De NVvP is opgericht op 29 januari 1979 en heeft als doel 'het bestuderen van en uitdragen van kennis over onderwerpen van burgerlijk en administratief procesrecht en van rechterlijke organisatie in nationaal of internationaal verband zowel in praktijk als in theorie'. Dit doet de NVvP door het organiseren van lezingen en het uitgeven van publicaties. De vereniging bestaat uit meer dan 800 leden.
De Nederlandse Vereniging voor Procesrecht wilde een nieuwe website voor hun vereniging waarbij meer dan 800 juridische specialisten zijn aangesloten. De website moest een portaalfunctie hebben waarop de leden moeten kunnen inloggen om zich aan te melden op geplande bijeenkomsten en hun eigen gegevens kunnen aanpassen. Daarnaast moest de beheerder van NVvP tijdens de bijeenkomsten makkelijk de aanwezigheid van het aangemelde lid online kunnen bevestigen en hem na afloop automatisch een e-mail met gepersonaliseerd HTML certificaat kunnen sturen. Ook moesten leden in een PDF databank de beschikbare publicaties (PDF) kunnen doorzoeken.
Na een uitgebreide intake en PRFT® plan van aanpak, hebben we een ledenportaal gebouwd waarop alle leden kunnen inloggen met hun eigen gegevens. Daar kunnen ze hun gegevens wijzigen en zich aanmelden op geplande activiteiten.
In de back-end hebben we een functie gebouwd, waarmee de beheerder van de activiteiten eenvoudig de aanwezigheid van de leden kan bevestigen en vervolgens met een druk op de knop alle aanwezigen van een specifieke bijeenkomst een gepersonaliseerde certificaat kan sturen als bewijs van aanwezigheid.
Als derde hebben we een PDF databank ontwikkeld waarbij de zoekfunctie niet alleen de titel van het bestand, maar de daadwerkelijke tekst van de PDF documenten doorzoekt. Hiermee kunnen de leden zoeken naar specifieke publicaties.
Het ledenportaal is alleen toegankelijk voor leden die zich hebben aangemeld. Zij ontvangen hebben een eigen loginnaam en wachtwoord waarmee ze hun persoonlijke pagina kunnen bekijken en hun eigen gegevens kunnen inzien en wijzigen.
Leden kunnen na inloggen eenvoudig zien welke activiteiten er zijn gepland en d.m.v. de aanmeldknop eenvoudig zichzelf aanmelden op de bijeenkomst.
Met de controle functie in de back-end kan de beheerder van het platform per lid, of in bulk aangeven dat een lid aanwezig was en hem/haar het certificaat van deelname sturen.
Met een op maat ontwikkelde zoekfunctie voor PDF inhoud, kunnen de leden in de afgeschermde PDF databank PDF documenten doorzoeken. Hiermee kunnen ze niet alleen zoeken op trefwoorden die zijn verwerkt in de bestandsnaam of PDF titel, maar ook in alle geschreven teksten in het PDF document.
Enkele van de honderden klanten waarmee we samenwerken. We hebben het voorrecht om ambitieuze organisaties te ondersteunen in hun digitale transformatie.
Laat je contactgegevens achter en Joost neemt contact met je op om kennis te maken!
Commercieel Directeur