2021
Websites
2073
Domeinen
8
Gemiddelde waardering
13
collega's

Niet zo lang geleden waren we nog met z'n zessen...
Samen zorgen we voor online succes
sinds 2010
Sinds 2010 werken we elke dag keihard en met veel plezier om organisaties te helpen met een perfecte website en optimale vindbaarheid. Met ruim 2.000 opgeleverde websites hebben we inmiddels bijna elke denkbare website weten te bouwen. Onze klanten geven ons gemiddeld een 8,4 als rapportcijfer en daar zijn we best trots op! #van #ons #samen
Ons team voor jou
Joost Klein
Online Marketing Specialist

Hella Roelofs
Online Marketing Manager

Na haar opleiding Commerciele economie is Hella bij ons aan de slag gegaan als Google Ads specialist en online marketeer. Hella houdt zich met name bezig met het verzorgen van conversies d.m.v. Google Ads. Hoe beter de conversie, hoe trotser Hella. Op VrijdagAvond zit ze vaak lekker lui en met een kleedje op de bank te Netflixen.
Jeroen Grinwis
Online Media Consultant

Bernt Muurling
Online Marketing Specialist

Bernt werkt bij VrijdagOnline als Google Ads specialist & Front-end/UX developer. Bernt weet in elk Google Ads account en website altijd wel verbeteringen door te voeren waardoor de campagnes nog meer opleveren tegen nog minder kosten. Op VrijdagAvond is hij in het clubhuis van zijn hockeyclub te vinden.
Mart Bosgraaf
Online Marketing Specialist

Jorn van der Wal
Junior Developer

Jorn volgt op dit moment de opleiding Associate Degree Software Development. Om deze opleiding succesvol af te ronden loopt hij full-time stage bij VrijdagOnline waar hij bezig is met het ontwikkelen van nieuwe producten en technieken zodat we nog succesvollere websites kunnen opleveren. We hebben eigenlijk geen idee waar hij op VrijdagAvond is.
Kim Schutte
Projectmanager & Content Queen

Kim is na haar opleiding Geschiedenis op wonderbaarlijke wijze in de online wereld beland. Hier kan ze zich bezighouden met dat wat ze het liefste doet: coördineren, redigeren en projectplannen schrijven. Op VrijdagAvond vind je haar achter de buis geplakt of aan de tekentafel, waar ze onder andere portretten schildert.
Kay
Lievelingscollega

Kay, onze kleine teddybeer.
Berkay Ogulmus
Online Marketing Stagiair

Berkay studeert Commerciële Economie aan de Hanzehogeschool Groningen. In zijn derde jaar loopt hij stage bij VrijdagOnline. Hij zal zich vooral bezig gaan houden met Online Marketing en hoopt veel ervaring op te kunnen doen. Hij komt iedere dag naar kantoor met een lach op zijn gezicht. Op VrijdagAvond last hij een pauze in van het scoren bij klanten en scoort hij met een basketbal.
Toby Olubadewa
Online Marketing Stagiair

Toby is student Commerciële Economie en stagiair bij VrijdagOnline. Toby is 196 cm lang en gelukkig al uitgegroeid. Hij wil graag leren hoe je bedrijven online kan laten groeien. Dus hij is bij VrijdagOnline aan het juiste adres! Op VrijdagAvond is hij te vinden in goed gezelschap, bezig met het voeren van diepgaande gesprekken.
Doeltreffend, opvallend en vernieuwend. Jouw organisatie staat aan de vooravond van online succes. Wij maken jouw bedrijf beter zichtbaar, goed vindbaar en woest aantrekkelijk voor jouw doelgroep. Samen vertalen we jouw unieke verhaal naar een sterke online strategie. Binnenkort toosten we graag samen op de behaalde resultaten.
Digital performance
Wij bedenken, ontwerpen en ontwikkelen oersterke websites en online marketing campagnes. Dit fundament voor jouw online succes wordt ondersteund met digitale data. Meetbare resultaten en kwaliteitsgaranties vinden wij dus vanzelfsprekend. Onze gezamenlijke resultaten worden periodiek gemeten, geanalyseerd en bijgestuurd.
Jouw route naar online succes
Elke website, Google Ads campagne of SEO techniek ontwikkelen we aan de hand van een duidelijk geformuleerde strategie en goed uitgedacht concept a.d.h.v. onze PRFT® tactiek. Deze tactiek combineert onze digitale expertise met jouw kennis van je organisatie, product en doelgroep. Zonder jou gaat het niet lukken. We doen het altijd samen.
Onze PRFT® tactiek
Met de door ons ontwikkelde PRFT® tactiek zorgen we ervoor dat alle online marketing uitingen worden afgestemd op jouw product, markt en doelgroep. In verschillende tactische stappen voegen we de beoogde online winst toe aan jouw organisatie.
Fase 1: Plattegrond
We beginnen met het analyseren van jullie organisatie, doelgroep, sterktes, zwaktes, marktpositie en marketinguitingen.
Fase 2: Route
We stellen samen de SMART doelstellingen op en stellen vast wat we willen bereiken. Dat kunnen o.a. naamsbekendheid, product awareness en keiharde conversies zijn.
Fase 3: Formule
In de formule specificeren we de gehele strategie. We beschrijven welke boodschap we gaan uitdragen en met welke online middelen we jouw doelgroep gaan bereiken.
Fase 4: Techniek
Hierin produceren we de juiste content, ontwerpen we het perfecte (web)design en ontwikkelen we de benodigde functionaliteiten. De ontwikkelde elementen voegen we samen tot een toekomstbestendig arsenaal aan online marketing tools. Uiteraard monitoren we de resultaten en sturen we bij waar nodig.
Zwart, melk of rooibos?
Ben jij benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen en waar er online winst voor jullie valt te behalen? We vertellen je graag meer over onze strategie, tactiek en oplossingen.