Geavanceerde lease website met favorietenfunctie, vergelijkfunctie,
pre-filled aanvraagformulieren en real-time aanbod alerts.
De klant voorzien in zijn behoefte aan vrijheid en mobiliteit op een manier die hem verrast en waarover hij meer dan tevreden is, dat is de missie van Smilease. Smilease was in 2006 de eerste aanbieder in Noord Nederland van private lease mogelijkheden.
Meer conversies via de website
Ons doel is om meer offerteaanvragen binnen te krijgen. Daarom willen wij een compleet nieuwe website laten ontwikkelen waarop onze bezoekers makkelijk hun ideale leaseauto kunnen vinden, bekijken en vergelijken. Daarnaast moeten ze de auto's naar keuze kunnen opslaan als favoriet én zich kunnen aanmelden op de aanbod-alert mail. Alles met als doel een hogere conversie.
Zoek, filter, vergelijk en real-time alert functionaliteiten
In een uitgebreid PRFT® plan hebben we de wensen en eisen verwerkt tot een functioneel ontwerp met beschrijving en uitwerking van de gewenste functionaliteiten. Op basis daarvan zijn de wireframes en het grafisch ontwerp ontwikkeld. Onze ontwikkelaars hebben een geavanceerde vergelijk functie gebouwd waar autokenmerken kunnen worden vergeleken in de favorieten omgeving. Daarna hebben we een live aanbod-alert gebouwd waarmee geabonneerden automatisch een e-mail met het nieuwste aanbod in hun mail krijgen zodra Smilease deze in de website heeft ingevoerd.
In het geavanceerde filter-menu kan de gebruiker het aanbod filteren. Wanneer een filter wordt aangevinkt wordt het aanbod real-time aangepast.
Elke auto kan met behulp van de favorieten knop worden toegevoegd aan de Mijn Favorieten sectie binnen de website. Ook bij het verlaten van de website en opnieuw bezoeken, blijft de selectie van favorieten in stand.
Elke gebruiker kan tot drie auto's in zijn favorieten opslaan om daarna makkelijk de kenmerken van de auto te vergelijken. Bij elke favoriet is een offerteknop weergegeven die de gebruiker naar een vooraf ingevuld aanvraag formulier stuurt. Wel zo makkelijk.
In de website hebben we alles aangepakt om te zorgen voor meer conversies. Daarbij gaan de ontwikkelingen nog steeds door. Op basis van ervaringen van Smilease en in overleg met onze consultants worden continu verbeteringen doorgevoerd aan de website.
Bekijk het interview met Sjouke Brandsma van SmiLease over zijn ervaring met VrijdagOnline en het laten ontwikkelen van hun lead-generator website.
Enkele van de honderden klanten waarmee we samenwerken. We hebben het voorrecht om ambitieuze organisaties te ondersteunen in hun digitale transformatie.
Laat je contactgegevens achter en Joost neemt contact met je op om kennis te maken!
Commercieel Directeur