Bellen, mailen en chatten centraal om snel contact te kunnen leggen
De Stichting PVP zorgt voor ondersteuning van cliënten in de GGZ bij het realiseren en handhaven van hun rechten. We leveren patiëntenvertrouwenswerk aan verschillende doelgroepen variërend van kinderen tot ouderen en van cliënten die vrijwillig in behandeling zijn tot cliënten die gedwongen zijn opgenomen.
Vanwege een nieuwe richting die de Stichting PVP op wilde op het gebied van hun ICT en online strategie, moest er binnen korte tijd een compleet nieuwe website worden ontworpen en ontwikkeld welke zeer toegankelijk moest zijn voor de doelgroep. Hierbij moesten de WCAG richtlijnen worden gevolgd om te voldoen aan de regels binnen de sector (juridisch/zorg).
Na een stevige kickoff en briefing werden de kaders van het project bepaald. De website moest volledig informerend zijn om patiënten zo snel en goed mogelijk te informeren over de mogelijkheden van (juridische) bijstand. Hierbij hebben we ervoor gezorgd dat zoeken, vinden, bellen, mailen en chatten een centrale plek kregen binnen de website.
Een prominent geplaatste uitlegvideo maakt binnen een minuut duidelijk wat de PVP is en hoe de PVP kan helpen. Daarbij hebben we in de website een doe-het-zelf sectie gebouwd waar voorbeeldbrieven, filmpjes en uitleg kunnen worden geraadpleegd door de bezoekers.
Enkele van de honderden klanten waarmee we samenwerken. We hebben het voorrecht om ambitieuze organisaties te ondersteunen in hun digitale transformatie.
Laat je contactgegevens achter en Joost neemt contact met je op om kennis te maken!
Commercieel Directeur