Klantportaal voor ambitieuze organisaties

100% op maat of kant-en-klaar...

Inloggen Links
Klantportaal

Altijd digitaal bereikbaar

Geheel op maat ontwikkeld klantportaal 

Een klantportaal biedt een gebruiksvriendelijke online omgeving waar klanten, leden en partners zelfstandig hun gegevens kunnen inzien, informatie kunnen aanpassen en documenten kunnen beheren. Dit op maat ontwikkelde platform verhoogt de efficiëntie, vermindert administratieve lasten en bevordert de klanttevredenheid door self-service mogelijkheden.

Altijd toegankelijk

Altijd toegankelijk

Efficiëntie verhogend

Efficiëntie verhogend

Administratie vereenvoudigd

Administratie vereenvoudigd

Klanttevredenheid verbetert

Klanttevredenheid verbetert

Gebruikersvriendelijk design

Gebruikersvriendelijk design

Activiteitenbeheer

Activiteitenbeheer

Agendabeheer

Agendabeheer

Beveiligde gegevensopslag

Beveiligde gegevensopslag

Icon Klantportaal

Leden portaal

Verenigingen

Voor verenigingen / stichtingen

Elke vereniging heeft leden, soms zelfs heel veel. Stel je voor dat bijna alle administratieve handelingen gedigitaliseerd kunnen worden, zodat leden zelf hun gegevens kunnen inzien en wijzigen. Denk aan het bekijken en aanpassen van abonnementen en het lezen van verenigingsnieuws. Dit zou enorm veel werk besparen.

Icon Plan

Klant portaal

Bedrijven

Voor commerciële organisaties

Voor zowel B2C- als B2B-bedrijven is het essentieel dat klanten op elk moment van de dag toegang hebben tot hun informatie. Een klantportaal maakt dit mogelijk door klanten 24/7 in staat te stellen hun bestelgeschiedenis te bekijken, afspraken te maken, nieuwe bestellingen te plaatsen en bestaande orders aan te passen. Met een klantportaal vergroten we de klanttevredenheid en genereren we meer opdrachten.

Icon Win

Medewerkers portaal

Intranet

Intranet voor medewerkers

Een medewerkersportaal fungeert als een intranet waar werknemers kunnen inloggen om essentiële informatie in te zien en te delen. Dit omvat het bekijken van loonstroken, planningen en beschikbaarheid, evenals het lezen van bedrijfsnieuws, het bekijken van verjaardagen en het aanmelden voor trainingen en cursussen. Met een medewerkersportaal verbeteren we de efficiëntie en communicatie binnen jouw organisatie.

Het perfecte (klant)portaal

Onderstaande componenten zorgen er samen voor dat je de perfecte klantportaal krijgt.

Icon Online Marketing 7

PRFT® plan

In ons goed doordachte PRFT® plan onderzoeken we op welke manier we jullie klanten het beste kunnen helpen, zodat ze 24/7 geholpen kunnen worden en jullie tijd en geld besparen.

Onze werkwijze
Icon Online Marketing 7

UX & design

Onze vormgevers en UX designers zorgen voor hét perfecte plaatje. Door een goed uitgedachte vormgeving krijgt jullie portal de gebruiksvriendelijkheid die het verdient.

UX & design
Icon Online Marketing 7

Maatwerk 

Geen organisatie is hetzelfde, dus de wensen voor een portal ook niet. We ontwikkelen de specifieke functionaliteiten die nodig zijn om jullie klanten het beste online te helpen. Van het kunnen wijzigen van (klant)gegevens, tot het bestellen van producten/diensten.

Maatwerk
Icon Online Marketing 7

Umbraco CMS

We implementeren het design, de functionaliteiten en de content in het beste CMS dat je ooit hebt gebruikt. Umbraco is open source, zeer gebruiksvriendelijk en bloedsnel.

Umbraco CMS
Icon Branding

Hosting & updates

We hosten je portal op onze dedicated IIS servers bij Vevida. Daarnaast zorgen we voor periodieke Umbraco en beveiligingsupdates. Hiermee garanderen we maximale stabiliteit, snelheid en veiligheid.

Hosting & updates
Icon Websites

Support & service

Uiteraard staan onze supportmedewerkers je met raad en daad bij. Weet je even niet meer hoe je iets moet aanpassen of wil je tips over het CMS. Daarvoor kan je ons altijd bereiken via telefoon en e-mail.

Support & service

Onze PRFT® werkwijze

Met onze unieke PRFT® werkwijze stemmen we elk project nauwkeurig af op jouw product, markt, doelgroep en ambities.
Zo garanderen we een samenwerking die geheel in het teken staat van jouw specifieke wensen en doelen.

Plattegrond

Plattegrond

In deze initiële fase verzamelen we essentiële data over je bedrijf, doelgroep en markt. Dit inzicht gebruiken we om een stevige basis te leggen voor de strategie achter de website.

Route

Route

Met de verzamelde inzichten stellen we concrete en meetbare doelstellingen op. Dit stippelt het traject uit voor het ontwerp en de technische vereisten van de website, waarbij de klanttevredenheid voorop staat.

Formule

Formule

Hier nemen we de stap van concept naar visualisatie. We ontwikkelen schetsen en wireframes die een helder beeld geven van het uiteindelijke ontwerp, met aandacht voor de gebruikerservaring en functionaliteit.

Techniek

Techniek

In de techniek fase transformeren we het strategisch plan en ontwerp naar werkende modules en functionaliteiten. Deze worden nauwgezet ontwikkeld en getest, waarna de website of applicatie zorgvuldig wordt geïmplementeerd.

Recente Cases

  • Efficiënte automatisering voor De Psychologengroep
    Jaar: 2023 Categorie: Portalen

    De Psychologengroep

    Efficiënte automatisering voor De Psychologengroep

    Bekijk deze case
  • Ledenportaal voor PDO CMHF
    Jaar: 2023 Categorie: Portalen

    PDO CMHF

    Ledenportaal voor PDO CMHF

    Bekijk deze case
  • Interactief leden portaal voor NVVP
    Jaar: 2022 Categorie: Portalen

    Nederlandse Vereniging voor Procesrecht

    Interactief leden portaal voor NVVP

    Bekijk deze case

Onze klanten

Enkele van de honderden klanten waarmee we samenwerken. We hebben het voorrecht om ambitieuze organisaties te ondersteunen in hun digitale transformatie.

Aksos Logo Metesco Logo Dbk Logo Acodeq Logo Kleur Logo Smilease Donker Altvec Logo OCRN Donker 01 Logo De Psychologengroep 01 Logo Stichting Pvp 01 Logo Kruger Donker 01 Logo Delta Lloyd 01 Logo IQVIA 01
Kennismaken

Mogelijkheden bespreken?

Laat je contactgegevens achter en Joost neemt contact met je op om kennis te maken!

Joost Klein

Joost Klein

Commercieel Directeur