
Altijd digitaal bereikbaar
Geheel op maat ontwikkeld klantportaal
Een klantportaal biedt een gebruiksvriendelijke online omgeving waar klanten, leden en partners zelfstandig hun gegevens kunnen inzien, informatie kunnen aanpassen en documenten kunnen beheren. Dit op maat ontwikkelde platform verhoogt de efficiëntie, vermindert administratieve lasten en bevordert de klanttevredenheid door self-service mogelijkheden.
Altijd toegankelijk
Efficiëntie verhogend
Administratie vereenvoudigd
Klanttevredenheid verbetert
Gebruikersvriendelijk design
Activiteitenbeheer
Agendabeheer
Beveiligde gegevensopslag
Leden portaal
Voor verenigingen / stichtingen
Elke vereniging heeft leden, soms zelfs heel veel. Stel je voor dat bijna alle administratieve handelingen gedigitaliseerd kunnen worden, zodat leden zelf hun gegevens kunnen inzien en wijzigen. Denk aan het bekijken en aanpassen van abonnementen en het lezen van verenigingsnieuws. Dit zou enorm veel werk besparen.
Klant portaal
Voor commerciële organisaties
Voor zowel B2C- als B2B-bedrijven is het essentieel dat klanten op elk moment van de dag toegang hebben tot hun informatie. Een klantportaal maakt dit mogelijk door klanten 24/7 in staat te stellen hun bestelgeschiedenis te bekijken, afspraken te maken, nieuwe bestellingen te plaatsen en bestaande orders aan te passen. Met een klantportaal vergroten we de klanttevredenheid en genereren we meer opdrachten.
Medewerkers portaal
Intranet voor medewerkers
Een medewerkersportaal fungeert als een intranet waar werknemers kunnen inloggen om essentiële informatie in te zien en te delen. Dit omvat het bekijken van loonstroken, planningen en beschikbaarheid, evenals het lezen van bedrijfsnieuws, het bekijken van verjaardagen en het aanmelden voor trainingen en cursussen. Met een medewerkersportaal verbeteren we de efficiëntie en communicatie binnen jouw organisatie.
Het perfecte (klant)portaal
Onderstaande componenten zorgen er samen voor dat je de perfecte klantportaal krijgt.
PRFT® plan
In ons goed doordachte PRFT® plan onderzoeken we op welke manier we jullie klanten het beste kunnen helpen, zodat ze 24/7 geholpen kunnen worden en jullie tijd en geld besparen.
Onze werkwijzeUX & design
Onze vormgevers en UX designers zorgen voor hét perfecte plaatje. Door een goed uitgedachte vormgeving krijgt jullie portal de gebruiksvriendelijkheid die het verdient.
UX & designMaatwerk
Geen organisatie is hetzelfde, dus de wensen voor een portal ook niet. We ontwikkelen de specifieke functionaliteiten die nodig zijn om jullie klanten het beste online te helpen. Van het kunnen wijzigen van (klant)gegevens, tot het bestellen van producten/diensten.
MaatwerkUmbraco CMS
We implementeren het design, de functionaliteiten en de content in het beste CMS dat je ooit hebt gebruikt. Umbraco is open source, zeer gebruiksvriendelijk en bloedsnel.
Umbraco CMSHosting & updates
We hosten je portal op onze dedicated IIS servers bij Vevida. Daarnaast zorgen we voor periodieke Umbraco en beveiligingsupdates. Hiermee garanderen we maximale stabiliteit, snelheid en veiligheid.
Hosting & updatesSupport & service
Uiteraard staan onze supportmedewerkers je met raad en daad bij. Weet je even niet meer hoe je iets moet aanpassen of wil je tips over het CMS. Daarvoor kan je ons altijd bereiken via telefoon en e-mail.
Support & serviceOnze PRFT® werkwijze
Met onze unieke PRFT®-werkwijze starten we elk project met samen vooraf gedefinieerde KPI’s. Zo zorgen we voor een strategische aanpak waarbij jouw product, markt en SMART doelstellingen centraal staan, en werken we samen aan meetbaar succes.
Plattegrond
In deze initiële fase verzamelen we essentiële data over je bedrijf, doelgroep en markt. Dit inzicht gebruiken we om een stevige basis te leggen voor de strategie achter de website.
Route
Met de verzamelde inzichten stellen we concrete en meetbare KPI's en doelstellingen op. Dit stippelt het traject uit voor het ontwerp en de technische vereisten van de website, waarbij de meetbare resultaten voorop staan.
Formule
Hier nemen we de stap van strategisch concept naar visualisatie. We schetsen wireframes die een helder beeld geven van het uiteindelijke design en ontwerpen het perfecte grafisch ontwerp
Techniek
In de techniek fase verwerken we het strategisch plan en ontwerp naar werkende modules en functionaliteiten. Deze worden nauwgezet ontwikkeld en getest, waarna de website of applicatie zorgvuldig wordt geïmplementeerd.
Onze klanten
Enkele van de honderden klanten waarmee we samenwerken. We hebben het voorrecht om ambitieuze organisaties te ondersteunen in hun digitale transformatie.
Mogelijkheden bespreken?
Laat je contactgegevens achter en Joost neemt contact met je op om kennis te maken!

Joost Klein
Commercieel Directeur