Altijd digitaal bereikbaar
Geheel op maat ontwikkeld
Een digitaal klantportaal is een intuïtieve online omgeving voor zelfservice, waar klanten, leden en partners zelfstandig gegevens bekijken, informatie aanpassen en documenten beheren. Dit bevordert de online zelfstandigheid, vermindert administratieve lasten en verhoogt efficiëntie en klanttevredenheid.
Altijd toegankelijk
Efficiëntie verhogend
Administratie vereenvoudigd
Klanttevredenheid verbetert
Gebruikersvriendelijk design
Activiteitenbeheer
Agendabeheer
Beveiligde gegevensopslag
Leden portaal
Voor verenigingen / stichtingen
Elke vereniging heeft leden. Soms heel veel leden. Stel nou dat we bijna alle (administratieve) handelingen zouden kunnen digitaliseren en dat leden zelf hun gegevens kunnen inzien en wijzigen.
Bijvoorbeeld abonnementen kunnen bekijken en aanpassen en verenigingsnieuws kunnen zien. Dat zou een heleboel werk schelen.
Klant portaal
Voor commerciële organisaties
Of je nu een B2C of een B2B bedrijf bent. Je wilt het liefst dat jouw klanten 24 uur per dag, 7 dagen in de week hun (bestel) informatie kunnen inzien, afspraken kunnen maken, nieuwe orders kunnen doorgeven en deze kunnen wijzigen.
Met een klantportaal zorgen we samen voor meer klanttevredenheid en meer nieuwe opdrachten.
Medewerkers portaal
Intranet voor medewerkers
Een medewerkers portaal kan je zien als een intranet waarin werknemers kunnen inloggen om informatie in te zien en te delen. Denk hierbij aan loonstroken inzien, planning bekijken, beschikbaarheid doorgeven, (bedrijfs)nieuws lezen, verjaardagen bekijken en aanmelden voor trainingen/cursussen.
Onze bouwstenen
Essentiële bouwstenen leveren jullie ideale maatwerk online oplossing, van websites tot webapplicaties.
Onze PRFT® werkwijze
Met onze unieke PRFT® werkwijze stemmen we elk project nauwkeurig af op jouw product, markt, doelgroep en ambities.
Zo garanderen we een samenwerking die geheel in het teken staat van jouw specifieke wensen en doelen.
Plattegrond
In deze initiële fase verzamelen we essentiële data over je bedrijf, doelgroep en markt. Dit inzicht gebruiken we om een stevige basis te leggen voor de strategie achter de website.
Route
Met de verzamelde inzichten stellen we concrete en meetbare doelstellingen op. Dit stippelt het traject uit voor het ontwerp en de technische vereisten van de website, waarbij de klanttevredenheid voorop staat.
Formule
Hier nemen we de stap van concept naar visualisatie. We ontwikkelen schetsen en wireframes die een helder beeld geven van het uiteindelijke ontwerp, met aandacht voor de gebruikerservaring en functionaliteit.
Techniek
In de techniek fase transformeren we het strategisch plan en ontwerp naar werkende modules en functionaliteiten. Deze worden nauwgezet ontwikkeld en getest, waarna de website of applicatie zorgvuldig wordt geïmplementeerd.
Onze klanten
Enkele van de honderden klanten waarmee we samenwerken. We hebben het voorrecht om ambitieuze organisaties te ondersteunen in hun digitale transformatie.
Mogelijkheden bespreken?
Laat je contactgegevens achter en Joost neemt contact met je op om kennis te maken!
Joost Klein
Commercieel Directeur