Slimme strategie,
duurzaam succes

We voeren een grondige analyse uit en ontwikkelen een helder plan
dat de gewenste resultaten definieert en beschrijft.

Strategie

Strategisch plan

We beginnen met een diepgaande analyse van je behoeften en doelgroep. Jouw doelen, zoals meer leads of efficiëntere processen, bepalen onze koers. De strategie bestaat uit de plattegrond- en routefase van onze werkwijze. Hierbij plaatsen we de eindgebruiker in het middelpunt. Onze PRFT-werkwijze leidt in vier stappen naar een digitale ervaring die zowel visueel aantrekkelijk als waardevol is.

Onderdelen
  • Plattegrond: Huidige situatie in kaart brengen
  • Route: Samen de einddoelen vastleggen

Placeholder 4

Strategie onderdelen

De strategie fase kent output en deliverables die we met jullie delen, bespreken en finetunen.
Zo weten we zeker dat er een geweldig product komt.

Plattegrond

Plattegrond

Huidige situatie in kaart brengen

De plattegrond is het onderzoekende onderdeel van het strategisch plan waarin we jullie bedrijf, doelgroep en markt leren kennen. Dit onderdeel omvat de volgende deliverables:

  • USP's
  • Buyer persona's
  • Customer Journey
  • Concurrentie
  • Online prestaties
Route

Route

De route naar het einddoel vastleggen

In de 'Route' fase definiëren we het traject van ons strategisch plan, waarbij we vastleggen wat onze doelstellingen zijn en welke resultaten we nastreven. Deze fase omvat de volgende onderdelen:

  • KPI's vaststellen 
  • Doel van het project
  • Planning & deadlines
  • Technische definiëring
  • Grafische definiëring

 

De volgende stap

Formule

Nadat de stappen Plattegrond en Route uit onze werkwijze zijn uitgewerkt, gaan we verder met de volgende stap: UX & Design als onderdeel van de formule. Hierin schetsen we de wireframes, ontwerpen we componenten en pagina's en perfectioneren we het gebruikers interactie design.

Onze PRFT® werkwijze

Met onze unieke PRFT® werkwijze stemmen we elk project nauwkeurig af op jouw product, markt, doelgroep en ambities.
Zo garanderen we een samenwerking die geheel in het teken staat van jouw specifieke wensen en doelen.

Plattegrond

Plattegrond

In deze initiële fase verzamelen we essentiële data over je bedrijf, doelgroep en markt. Dit inzicht gebruiken we om een stevige basis te leggen voor de strategie achter de website.

Route

Route

Met de verzamelde inzichten stellen we concrete en meetbare doelstellingen op. Dit stippelt het traject uit voor het ontwerp en de technische vereisten van de website, waarbij de klanttevredenheid voorop staat.

Formule

Formule

Hier nemen we de stap van concept naar visualisatie. We ontwikkelen schetsen en wireframes die een helder beeld geven van het uiteindelijke ontwerp, met aandacht voor de gebruikerservaring en functionaliteit.

Techniek

Techniek

In de techniek fase transformeren we het strategisch plan en ontwerp naar werkende modules en functionaliteiten. Deze worden nauwgezet ontwikkeld en getest, waarna de website of applicatie zorgvuldig wordt geïmplementeerd.

Onze klanten

Enkele van de honderden klanten waarmee we samenwerken. We hebben het voorrecht om ambitieuze organisaties te ondersteunen in hun digitale transformatie.

Aksos Logo Metesco Logo Dbk Logo Acodeq Logo Kleur Logo Smilease Donker Altvec Logo OCRN Donker 01 Logo De Psychologengroep 01 Logo Stichting Pvp 01 Logo Kruger Donker 01 Logo Delta Lloyd 01 Logo IQVIA 01
Kennismaken

Mogelijkheden bespreken?

Laat je contactgegevens achter en Joost neemt contact met je op om kennis te maken!

Joost Klein

Joost Klein

Commercieel Directeur