Op maat ontwikkelde mijn- omgeving voor jullie
klanten, leden of medewerkers
Een digitaal klantportaal is een gebruiksvriendelijke omgeving waarop jouw klanten, leden, collega's of partners kunnen inloggen. In deze omgeving kunnen ze bijvoorbeeld handelingen uitvoeren zoals het bekijken van hun (bestel) gegevens, het aanpassen van (bedrijfs) informatie, het inzien en downloaden van (persoonlijke) documenten en het aanmelden en afmelden op activiteiten.
In feite zal het (klant) portaal er voor zorgen dat klanten altijd online geholpen kunnen worden, zonder dat daar kostbare (administratieve) tijd in gaat zitten. Het resultaat? Minder administratieve kosten, meer efficiency, meer opdrachten en hogere klantwaardering.
Op maat voor jouw vereniging
Elke vereniging heeft leden. Soms heel veel leden. Stel nou dat we bijna alle (administratieve) handelingen zouden kunnen digitaliseren en dat leden zelf hun gegevens kunnen inzien en wijzigen.
Bijvoorbeeld abonnementen kunnen bekijken en aanpassen en verenigingsnieuws kunnen zien. Dat zou een heleboel werk schelen.
Op maat voor jouw organisatie
Of je nu een B2C of een B2B bedrijf bent. Je wilt het liefst dat jouw klanten 24 uur per dag, 7 dagen in de week hun (bestel) informatie kunnen inzien, afspraken kunnen maken, nieuwe orders kunnen doorgeven en deze kunnen wijzigen.
Met een klantportaal zorgen we samen voor meer klanttevredenheid en meer nieuwe opdrachten.
Op maat voor jouw HR behoefte
Een medewerkers portaal kan je zien als een intranet waarin werknemers kunnen inloggen om informatie in te zien en te delen. Denk hierbij aan loonstroken inzien, planning bekijken, beschikbaarheid doorgeven, (bedrijfs)nieuws lezen, verjaardagen bekijken en aanmelden voor trainingen/cursussen.
Onderstaande componenten zorgen er samen voor dat je de perfecte klantportaal krijgt.
In ons goed doordachte PRFT® plan onderzoeken we op welke manier we jullie klanten het beste kunnen helpen, zodat ze 24/7 geholpen kunnen worden en jullie tijd en geld besparen.
PRFT® planOnze vormgevers en UX designers zorgen voor hét perfecte plaatje. Door een goed uitgedachte vormgeving krijgt jullie portal de gebruiksvriendelijkheid die het verdient.
UX & designGeen organisatie is hetzelfde, dus de wensen voor een portal ook niet. We ontwikkelen de specifieke functionaliteiten die nodig zijn om jullie klanten het beste online te helpen. Van het kunnen wijzigen van (klant)gegevens, tot het bestellen van producten/diensten.
MaatwerkWe implementeren het design, de functionaliteiten en de content in het beste CMS dat je ooit hebt gebruikt. Umbraco is open source, zeer gebruiksvriendelijk en bloedsnel.
Umbraco CMSWe hosten je portal op onze dedicated IIS servers bij Vevida. Daarnaast zorgen we voor periodieke Umbraco en beveiligingsupdates. Hiermee garanderen we maximale stabiliteit, snelheid en veiligheid.
Hosting & updatesUiteraard staan onze supportmedewerkers je met raad en daad bij. Weet je even niet meer hoe je iets moet aanpassen of wil je tips over het CMS. Daarvoor kan je ons altijd bereiken via telefoon en e-mail.
Support & serviceWil je meer weten over hoe we digitale (tijds)winst voor jouw organisatie kunnen behalen? Ik vertel je er graag meer over.