Van kennismaking
tot succes.
Bij VrijdagOnline begint elk project met een helder doel: jouw online succes. Onze werkwijze? Eerst maken we grondig kennis met jouw bedrijf en geven we een schatting van de benodigde uren. Dan zetten we onze bewezen PRFT®-methode in werking. Deze methode leidt ons door elke fase van het project, van de eerste plannen tot een gebruiksklare website, e-commerce platform of portaal. Zo bouwen we samen aan digitale oplossingen die presteren en imponeren.
Onze PRFT® werkwijze
Met onze unieke PRFT® werkwijze stemmen we elk project nauwkeurig af op jouw product, markt, doelgroep en ambities.
Zo garanderen we een samenwerking die geheel in het teken staat van jouw specifieke wensen en doelen.
Plattegrond
In deze initiële fase verzamelen we essentiële data over je bedrijf, doelgroep en markt. Dit inzicht gebruiken we om een stevige basis te leggen voor de strategie achter de website.
Route
Met de verzamelde inzichten stellen we concrete en meetbare doelstellingen op. Dit stippelt het traject uit voor het ontwerp en de technische vereisten van de website, waarbij de klanttevredenheid voorop staat.
Formule
Hier nemen we de stap van concept naar visualisatie. We ontwikkelen schetsen en wireframes die een helder beeld geven van het uiteindelijke ontwerp, met aandacht voor de gebruikerservaring en functionaliteit.
Techniek
In de techniek fase transformeren we het strategisch plan en ontwerp naar werkende modules en functionaliteiten. Deze worden nauwgezet ontwikkeld en getest, waarna de website of applicatie zorgvuldig wordt geïmplementeerd.
Deliverables
Elke stap die we nemen kent output en deliverables die we met jullie delen, bespreken en finetunen.
Zo weten we zeker dat er een geweldig product komt. Afhankelijk van de grootte van het project kunnen er meer/minder onderdelen worden uitgewerkt.
Plattegrond
Huidige situatie in kaart brengen
De plattegrond is het onderzoekende onderdeel van het strategisch plan waarin we jullie bedrijf, doelgroep en markt leren kennen. Dit onderdeel omvat de volgende deliverables:
- USP's
- Buyer persona's
- Customer Journey
- Concurrentie
- Online prestaties
Route
De route naar het einddoel vastleggen
In de 'Route' fase definiëren we het traject van ons strategisch plan, waarbij we vastleggen wat onze doelstellingen zijn en welke resultaten we nastreven. Deze fase omvat de volgende onderdelen:
- KPI's vaststellen
- Doel van het project
- Planning & deadlines
- Technische definiëring
- Grafische definiëring
Formule
Van idee naar concept
De 'Formule' is de creatieve kern van ons strategisch plan waarin we de USP's, buyer persona's en de Customer Journey vertalen naar een functioneel en aantrekkelijk ontwerp. Dit onderdeel omvat de volgende deliverables:
- Wireframes
- Design mockups
- UX design
- Grafisch ontwerp
- Interactie design
Techniek
Realisatie & implementatie
In de 'Techniek' fase brengen we alle punten uit het strategisch plan en de formule tot leven. Hier wordt de website of applicatie ontwikkeld, getest en geoptimaliseerd. Dit onderdeel omvat de volgende deliverables:
- Ontwikkeling modules
- Ontwikkeling functionaliteiten
- Implementatie website of applicatie
- Testen en verbeteren
- Livegang
Onze klanten
Enkele van de honderden klanten waarmee we samenwerken. We hebben het voorrecht om ambitieuze organisaties te ondersteunen in hun digitale transformatie.
Mogelijkheden bespreken?
Laat je contactgegevens achter en Joost neemt contact met je op om kennis te maken!
Joost Klein
Commercieel Directeur