Gepost op 04-11-2020
Bloggen voor beginners
In deze blog laten we je weten waarom jij NU moet beginnen met zakelijk bloggen voor jouw bedrijf en geven we je een aantal van onze beste tips & tricks.
Lees verderGepost op 08-10-2020
Make it personal
Spreek je een websitebezoeker aan met 'je' of 'u'? En hoe zorg je ervoor dat deze tot de gewenste actie overgaat door je content te personaliseren? Dat lees je in deze blogpost.
Lees verderGepost op 23-11-2015
Handleiding Facebook-bedrijfspagina maken
Wij worden wekelijks gebeld door ondernemers die hulp nodig hebben bij het aanmaken van een Facebook bedrijfspagina.Omdat het echt heel erg gemakkelijk is, hebben we speciaal voor elke ondernemer die graag zelf een Facebook bedrijfspagina wil aanm...
Lees verderGepost op 09-06-2015
45 punten waarop Google je website beoordeelt (2)
Vorige week heb ik een blog geschreven met 49 punten waar Google je website op beoordeelt. Deze week ga ik hier verder op in. In deze blog zullen nog eens 45 punten naar voren komen waar Google op let.
Lees verderGepost op 21-05-2015
8 tips om je business te laten groeien met YouTube.
YouTube bestaat 10 jaar. Tien jaar geleden ging de bètaversie van de website online. De eerste filmpjes werden al snel online gezet. Nu 10 jaar later heeft YouTube maandelijks meer dan 146 miljoen bezoekers. Laat je business groeien met YouTube.
Lees verderGepost op 17-05-2015
Taalgebruik op Social Media.. Formeel of Informeel?
Op social media is het al lange tijd normaal om gebruikers op een informele manier te benaderen, maar ook steeds meer bedrijven benaderen hun klanten op een informele manier..
Lees verderGepost op 13-05-2015
5 tips om je online klanten beter te leren kennen.
Het klinkt heel makkelijk: je klanten leren kennen, maar ken jij jouw klanten goed? Weet jij wat hen interesseert en/of wat juist niet? Bij hoeveel bedrijven heb je het gevoel dat ze je als klant echt goed kennen?
Lees verderGepost op 20-04-2015
#Hashtags gebruiken als online marketingtool.
Hashtags maken van je onderwerpen klikbare links. Je maakt een hashtag door het leesteken # voor een woord te zetten. Hashtags worden veelvoudig gebruikt op social media kanalen. In deze blog vertel ik wat de voordelen zijn van hashtags.
Lees verderGepost op 26-02-2015
Vier social media kanalen die je over het hoofd ziet
Wie het over social media heeft denkt vooral aan Facebook en Twitter. Dit zijn veruit de grootste kanalen met de meeste gebruikers. De kans dat je hier jouw doelgroep aantreft is dan ook erg groot.
Lees verderGepost op 26-02-2015
5 tips om jouw site te promoten op Facebook
Facebook heeft in januari aangekondigd dat het strenger gaat optreden tegen bedrijven die teveel promotionele berichten op hun Facebook pagina plaatsen.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Een mobiele website, een app en responsive webdesign
Wat ga je gebruiken om jouw product of dienst over te brengen naar je doelgroep? Ik ga je eerst vertellen wat het verschil is tussen een app, een mobiele website en responsive webdesign, daarna vertel ik je meer over de voordelen en de nadelen.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Zo zet je Social Media in voor Marketing
Als ondernemer kan je jezelf afvragen: “Waarom zouden we social media gaan gebruiken voor ons bedrijf en is een website niet voldoende? En wat is de meerwaarde van social media?”
Lees verderGepost op 23-02-2015
Wees gastvrijer naar klanten op social media
Als bedrijf moet je klantgericht zijn. Dat weten we allemaal. Tegenwoordig vindt dienstverlening aan klanten steeds meer plaats op social media. Mensen sturen vaak berichten met vragen en opmerkingen via Facebook en Twitter.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Het bereik van Facebook daalt. Wat te doen?
Door een verandering in het algoritme van Facebook is het bereik van bedrijven en merken de afgelopen tijd aanzienlijk gedaald. Wanneer je als bedrijf iets op Facebook post krijgt nu slechts 2% van je volgers je bericht in zijn/haar tijdlijn te zien.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Meer interactie met klanten? Installeer Instagram!
Je hebt misschien wel 600 likes op Facebook en wel 1000 volgers op Twitter. Toch is het contact dat je met klanten heb op social media maar matig. Wat kun je hieraan doen? Een Instagram-account aanmaken!
Lees verderGepost op 23-02-2015
Gebruik je humor op social media?
Om als bedrijf waardering van je klanten te krijgen is het belangrijk om humor te gebruiken. Niet alleen tijdens tv- of radiocommercials maar ook op social media.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Hoe maak ik een succesvolle bedrijfspagina op Facebook?
Dat je met Facebook veel meer kunt dan een beetje reageren op de gekke foto's van je vrienden, dat weten we al langer. Je kunt via Facebook campagnes starten om producten, voorstellingen en speciale acties te promoten.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Wat te doen? Whatsapp verwijderen of niet?
Vorige week werd bekend dat Facebook Whatsapp heeft overgenomen voor het ongelofelijke bedrag van 16 miljard dollar. Er ontstond veel ophef na dit nieuws. Veel mensen maakten zich zorgen om hun privacy en stapten over op Telegram.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Wat is de ideale marketingmix voor je website?
Zoekmachineoptimalisatie, posts op social media, contentmarketing, Google Adwords advertenties, linkbuilden. Door alle verschillende mogelijkheden in de online marketing is het soms moeilijk om een goede marketingstrategie op te stellen...
Lees verderGepost op 23-02-2015
Hootsuite vs. Tweetdeck: vergelijking social media monitoring tools
Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Instagram, Flickr, de lijst van verschillende soorten social media wordt steeds langer. Wanneer je als bedrijf graag zichtbaar wilt zijn op al deze netwerken, gaat er behoorlijk wat tijd zitten in bijhouden..
Lees verderGepost op 23-02-2015
De grote voordelen van Google+
Google+ bestaat sinds 2011, maar dit sociale medium van Google lijkt vandaag de dag nog steeds niet erg populair. Toch wordt steeds duidelijker dat het als bedrijf echt essentieel is om een Google+ account aan te maken.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Tumblr versus Facebook
Tumblr bestaat al zeven jaar en heeft altijd wel aardig wat gebruikers gehad, maar de microblogsite kende de afgelopen twee jaar een exponentiële groei in het aantal gebruikers.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Tips om je bezoekers langer op je site te houden (en hoger in Google te scoren)
Online lezen mensen zelden teksten volledig. Vooral mensen die voor het eerst op een website komen lezen nauwelijks de teksten op een pagina. Ze scannen deze alleen vluchtig, dit duurt ongeveer 2,6 seconden.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Marketing: video vs. tekst
Online video's zijn hot. We bekijken een paar uur per week video's op Youtube en we delen onze filmpjes ook graag op Facebook. Gemiddeld worden er zo'n 1000 video's per minuut op Facebook gedeeld.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Hoe zorg ik voor meer interactie op mijn website?
Interactie met (potentiële) klanten is ontzettend belangrijk. We zien mensen steeds meer vragen stellen aan bedrijven via Twitter en Facebook. De dialogen tussen tussen klant en bedrijf ontstaan op social media pagina's van bedrijven.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Twitter inzetten als marketingtool
Een beetje ondernemer heeft tegenwoordig een Twitter account. Een goede ondernemer gebruikt Twitter om nieuwe leads te genereren.
Lees verder