Offerte aanvragen

VrijdagOnline Weblog

Tips & trucs voor website-eigenaren

Bloggen voor beginners

In deze blog laten we je weten waarom jij NU moet beginnen met zakelijk bloggen voor jouw bedrijf en geven we je een aantal van onze beste tips & tricks.

Lees verder

Make it personal

Spreek je een websitebezoeker aan met 'je' of 'u'? En hoe zorg je ervoor dat deze tot de gewenste actie overgaat door je content te personaliseren? Dat lees je in deze blogpost.

Lees verder

Jouw wake-up call?

In deze blogpost behandelen we een interessant fenomeen: neuromarketing. We doen hiermee een scheutje psychologie bij je dagelijkse (of wekelijkse) dosis marketing.

Lees verder

Customer journey

Aan de hand van een duidelijk voorbeeld leggen we je de customer journey (klantreis) uit, zodat jij precies weet hoe deze werkt en wat je eraan hebt.

Lees verder

De onzichtbare winst

De voordelen van Google Ads en SEO staan zwart op wit. Maar die van écht goede teksten? In deze blogserie leer je meer over alle aspecten van online marketing en webdesign.

Lees verder

Website Conversie Optimalisatie tips voor het MKB

Website Conversie Optimalisatie is een van de belangrijkste onderdelen van jouw website als je met potentiële klanten in contact wilt komen. Toch besteden veel ondernemers hier te weinig aandacht aan.

Lees verder

10 Softwarepakketten om wachtwoorden te onthouden

Heb jij er ook zoveel moeite mee? Al die wachtwoorden die je tegenwoordig overal moet invullen. Je wil natuurlijk ook niet voor alles hetzelfde wachtwoord gebruiken. Maar dan, je wil inloggen en je weet je wachtwoord niet meer.. Jij bent niet de e

Lees verder

Hoe kun jij je website interactiever maken?

Het wordt steeds moeilijker, hoe hou je een bezoeker langer op je pagina? De bezoeker van tegenwoordig leest passief en klikt snel weer door naar een andere pagina. Door je website interactiever te maken z

Lees verder

Betrek je klanten bij de feestdagen!

Nu het bijna kerst is en de laatste weken van 2015 voorbij vliegen is het belangrijk om stil te staan bij jouw potentiële klanten. Wil je ze bijvoorbeeld bedanken voor het vertrouwen in het bedrijf van het afgelopen jaar? Of wil je ze gewoon fijne ke

Lees verder

Hoe kijken bezoekers naar jouw website?

Het is belangrijk dat mensen je website bezoeken, maar het is belangrijker om ze hierop te houden! Uit onderzoek is gebleken dat bezoekers binnen 5-10 seconden weten of ze de pagina interessant vinden of niet. Maar wanneer is deze interessant?

Lees verder

Hoe verstuur ik makkelijk een direct mail door het samenvoegen van Google Docs en Google Sheets?

Direct mail is een middel om potentiële klanten of bestaande klanten direct en persoonlijk te benaderen via de postbode. De eerste stappen zijn het bepalen wie je wilt bereiken en wat je wilt bereiken met jouw direct mail, maar dan komt de vraag hoe?

Lees verder

Gebruik nooit "welkom bij" op je site!

Welkom. Als je dit woord intypt op Google krijg je meer de 56 miljoen zoekresultaten. Dit komt doordat heel erg veel bedrijven en particulieren "Welkom bij [naam bedrijf]" op de homepage van hun site zetten.

Lees verder

5 Review Website Systemen voor het MKB

71% van de online klanten leest de beoordeling van eerdere klanten en 77% van de online klanten laten zich door hierdoor beïnvloeden.* Heb je nog meer bewijs nodig dat een klant review systeem hét verschil kan maken?

Lees verder

10 tips om je website teksten zo goed mogelijk te schrijven

Een goede pakkende website tekst schrijven is belangrijk, want door middel van een goede webtekst, kan je je lezer informeren, overtuigen of amuseren.

Lees verder

Een responsive website: Wat is responsive webdesign?

Heb jij nog steeds geen responsive website of weet je niet wat het betekent? Responsive webdesign is inmiddels al jaren een must voor elke ondernemer. Immers moet jouw website ook goed weergegeven worden op smartphones en tablets.

Lees verder

Een slim idee om je huisstijl te veranderen?

Het veranderen van een huisstijl roept bij bedrijven veel twijfels op. Is het verstandig om je huisstijl te behouden of wordt het tijd voor een frisse wind door je bedrijf? Een oud en stoffig imago wil immers niemand.

Lees verder

Hoe maak ik een succesvolle bedrijfspagina op Facebook?

Dat je met Facebook veel meer kunt dan een beetje reageren op de gekke foto's van je vrienden, dat weten we al langer. Je kunt via Facebook campagnes starten om producten, voorstellingen en speciale acties te promoten.

Lees verder

Wat is de ideale marketingmix voor je website?

Zoekmachineoptimalisatie, posts op social media, contentmarketing, Google Adwords advertenties, linkbuilden. Door alle verschillende mogelijkheden in de online marketing is het soms moeilijk om een goede marketingstrategie op te stellen...

Lees verder

De kracht van kleuren in marketing

Kleuren zijn enorm belangrijk in marketinguitingen. Zo blijkt uit een onderzoek van WebPageFX dat bijna 85% van de consumenten zegt dat de kleur de belangrijkste reden is om een product te kopen. Iedere kleur roept een andere associatie op.

Lees verder

Tips om je bezoekers langer op je site te houden (en hoger in Google te scoren)

Online lezen mensen zelden teksten volledig. Vooral mensen die voor het eerst op een website komen lezen nauwelijks de teksten op een pagina. Ze scannen deze alleen vluchtig, dit duurt ongeveer 2,6 seconden.

Lees verder

De invloed van lettertypes op het gedrag van je bezoekers

Wanneer je een product verkoopt of een dienst aanbiedt op jouw website wil je mensen die jouw site bezoeken overtuigen deze dienst of dit product aan te schaffen. Welk lettertype je gebruikt heeft invloed op het gedrag van je bezoeker.

Lees verder

Hoe zorg ik voor meer interactie op mijn website?

Interactie met (potentiële) klanten is ontzettend belangrijk. We zien mensen steeds meer vragen stellen aan bedrijven via Twitter en Facebook. De dialogen tussen tussen klant en bedrijf ontstaan op social media pagina's van bedrijven.

Lees verder

10 duidelijke signalen dat uw website hopeloos verouderd is

Je komt ze ongetwijfeld zelf ook tegen: Hopeloos verouderde websites met knipperende, draaiende, schuivende en springende plaatjes. Vaak ook nog een muziekje op de achtergrond en met een beetje geluk een contactformulier dat het niet doet.

Lees verder

Een huisstijl, waarom heb ik dat nodig?

Als startende onderneming heb je natuurlijk een huisstijl nodig. Een huisstijl ook wel je 'corporate identity' genoemd is een voorgeschreven geheel van opmaak, waardoor mensen jouw onderneming kunnen herkennen.

Lees verder

Twitter inzetten als marketingtool

Een beetje ondernemer heeft tegenwoordig een Twitter account. Een goede ondernemer gebruikt Twitter om nieuwe leads te genereren.

Lees verder
Online kennismaken?
Klik hier