Gepost op 17-12-2020
De nieuwe versie van Google Analytics
In deze blogpost vertellen we je alles over de nieuwste versie van Google Analytics die Google in oktober van dit jaar uitrolde: GA4.
Lees verderGepost op 04-11-2020
Bloggen voor beginners
In deze blog laten we je weten waarom jij NU moet beginnen met zakelijk bloggen voor jouw bedrijf en geven we je een aantal van onze beste tips & tricks.
Lees verderGepost op 22-10-2020
Battle of the interns
Ieder jaar halen we twee nieuwe stagiairs in huis die bij ons een half jaartje mogen proeven aan het werkende leven. Ook deze keer laten we ze graag iets over zichzelf vertellen, aangezien er tussen beide schoolvrienden een heuse battle gaande is.
Lees verderGepost op 17-06-2020
De grote SEO verzamelchecklist
Altijd al alles willen weten over SEO? In deze blogpost zetten we onze beschikbare informatie voor je op een rijtje.
Lees verderGepost op 26-03-2020
Jouw website op een toppositie in Google
Wil je weten hoe jouw website in de top van Google's organische zoekresultaten terecht komt? En wat dit jou oplevert? In deze blogpost vertellen we je er alles over.
Lees verderGepost op 16-05-2018
Website Conversie Optimalisatie tips voor het MKB
Website Conversie Optimalisatie is een van de belangrijkste onderdelen van jouw website als je met potentiële klanten in contact wilt komen. Toch besteden veel ondernemers hier te weinig aandacht aan.
Lees verderGepost op 28-09-2016
Hoe kies jij je domeinnaam?
Google kent ruim 200 factoren zoals: zoektermdichtheid, unieke titels op afbeeldingen, wanneer was de laatste update, links van andere sites, je geografische locatie en nog veel meer. Op basis van deze factoren komen websites hoger of lager te staan.
Lees verderGepost op 08-02-2016
Hoe kom je hoger in Google m.b.v. een landingspagina?
Je hebt een mooie professionele website. Oké, maar wat nu… De belangrijkste stap die volgt is het vindbaar maken van deze mooie professionele website. Met behulp van een landingspagina met doeltreffende zoekwoorden kan je jouw website optimaliseren
Lees verderGepost op 08-12-2015
Google Adwords, zelf doen of uitbesteden?
Heb je zelf verstand van Google Adwords of laat je dit uitbesteden aan een professional? Hier de voor- en nadelen van het uitbesteden van Adwords!
Lees verderGepost op 09-10-2015
Tips voor het schrijven van een landingspagina!
Een goede landingspagina is essentieel want dit is de eerste pagina waar bezoekers op terecht komen nadat ze op een online advertentie hebben geklikt, bijvoorbeeld de link die in een nieuwsbrief staat. Lees hier meer over de landingspagina!
Lees verderGepost op 09-06-2015
45 punten waarop Google je website beoordeelt (2)
Vorige week heb ik een blog geschreven met 49 punten waar Google je website op beoordeelt. Deze week ga ik hier verder op in. In deze blog zullen nog eens 45 punten naar voren komen waar Google op let.
Lees verderGepost op 17-05-2015
Tips om je website beter vindbaar te maken
Het wordt anno nu steeds lastiger om als bedrijf hoog te scoren in Google. Voorheen was veel zoekwoorden in de tekst noemen vaak genoeg om een hoge plek in de zoekmachines te bemachtigen. Tegenwoordig is daar flink wat meer voor nodig.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Gebruik nooit "welkom bij" op je site!
Welkom. Als je dit woord intypt op Google krijg je meer de 56 miljoen zoekresultaten. Dit komt doordat heel erg veel bedrijven en particulieren "Welkom bij [naam bedrijf]" op de homepage van hun site zetten.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Wat moet ik wel- en niet doen om mijn website beter vindbaar te maken?
Google houdt met meer dan 200 factoren rekening bij het bepalen van de positie van een website in de zoekresultaten. Een groot deel daarvan zijn on-page factoren: elementen in je site die je zelf makkelijk kunt aanpassen.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Zoekmachineoptimalisatie is nooit klaar!
Je hebt allerlei strategieën ingezet om ervoor te zorgen dat jouw website een mooi plekje heeft in Google's zoekresultaten. Je merkt dat er door je hogere positie meer bezoekers op je site krijgt en ook meer leads hebt.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Zoekmachineoptimalisatie: hoe kies ik goede zoekwoorden?
Wanneer je aan de slag wilt gaan met zoekmachineoptimalisatie is het belangrijk om van te voren goed te bepalen op welke woorden je gevonden wilt worden. Hoe bepaal je op welke zoekwoorden je jouw website gaat optimaliseren? In deze blog een uitleg
Lees verderGepost op 23-02-2015
Zoekmachineoptimalisatie: hoe en waar zet ik zoekwoorden in mijn website?
In de blog van vorige week heb ik uitgelegd hoe je goede zoekwoorden kiest voor je website. In deze blog leg ik je uit hoe en waar je die zoekwoorden in je site moet zetten. Bij het bepalen van je positie in de zoekresultaten kijkt Google namelijk..
Lees verderGepost op 23-02-2015
Dit kun je beter niet doen op je website
Er bestaan veel verkeerde ideeën over hoe een goede site in elkaar hoort te zitten en eruit hoort te zien. Leuke muziekjes die automatisch afspelen, veel pagina's met veel tekst, zoveel mogelijk linkjes vanaf allerlei sites naar jouw website. Etc.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Off-page SEO. Wat is het en hoe zet ik het in?
SEO, oftewel zoekmachineoptimalisatie, bestaat uit twee onderdelen: "On-page SEO" en "Off-page SEO". Zoals de naam al een beetje zegt, bestaat On-page SEO uit alle zoekmachineoptimalisatie die op de site zelf plaatsvindt.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Wat is de ideale marketingmix voor je website?
Zoekmachineoptimalisatie, posts op social media, contentmarketing, Google Adwords advertenties, linkbuilden. Door alle verschillende mogelijkheden in de online marketing is het soms moeilijk om een goede marketingstrategie op te stellen...
Lees verderGepost op 23-02-2015
Linkbuilden. Hoe doe je dat?
Linkbuilden is het verzamelen van links van andere sites naar jouw website. Een middel om meer bezoekers naar je site te trekken en een manier om een hogere positie in Google te krijgen. Linkbuilden klinkt heel makkelijk, maar..
Lees verderGepost op 23-02-2015
Hoe zorg ik dat bezoekers snel vinden wat ze zoeken op mijn website?
Wanneer een bezoeker op jouw website terechtkomt is diegene vaak op zoek naar specifieke informatie. Hij of zij is dus gericht op zoek en hoopt dat op jouw website snel te kunnen vinden. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat dit ook zo is.
Lees verderGepost op 23-02-2015
Google Afbeeldingen om beter te scoren
Google afbeeldingen is een supertool om hoger te scoren. Steeds meer bedrijven houden zich bezig met SEO-optimalisatie. Iedereen wil natuurlijk met zijn of haar website zo hoog mogelijk in Google's zoekresultaten staan. Hartstikke goed, maar...
Lees verderGepost op 23-02-2015
Hoe kan ik mijn bezoekers psychologisch overtuigen?
Door middel van SEO en Adwords advertenties kun je veel bezoekers naar je site toe krijgen, maar hoe zorg je er nu voor dat wanneer ze op jouw site zijn, ze ook daadwerkelijk iets aanschaffen? Door ze psychologisch te overtuigen. Lees hier hoe!
Lees verder